הורדת אחוז החסימה: מהלך טוב לימין או מסוכן? | האזינו

אייל ראובן No Comments on הורדת אחוז החסימה: מהלך טוב לימין או מסוכן? | האזינו

חברי ועדת הבחירות לשעבר ובהווה, אברהם ובר מדגל התורה ויהודה אבידן מש"ס בשיחה עם מגישי מהדורת הבוקר על הצעת החוק להורדת אחוז החסימה | האזינו

צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חברי ועדת הבחירות לשעבר ובהווה, אברהם ובר מדגל התורה ויהודה אבידן מש"ס שוחחו עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (ראשון), על הצעת החוק להורדת אחוז החסימה.

אברהם ובר פתח את השיחה: "הקטנת אחוז החסימה תגדיל את הכוח החרדי. כשהולכים כל אחד בנפרד, כל צד משתדל להביא את כל המצביעים ולמקסם את הקולות".

יהודה אבידן הגיב: "גם ובר יודע שזה לא נכון. אתה גם מאחד קולות בצד השני. ברור שגם תקווה חדשה, רע"מ, ימינה ומרצ נמצאים על אחוז החסימה. אתה יודע טוב מאוד שברגע שנופלת רשימה אחת שם שני מנדטים הולכים לגוש הימין. לשיקלי יש אחריות והודיע שאם יש סכנה הוא לא יתמודד, בן גביר וסמוטריץ' הודיעו שירוצו יחד. אין סכנה בציבור הימני שיהיה פילוג. גם אם נקבל 17 מנדטים לגוש החרדי הם לא שווים כלום אם אנחנו באופוזיציה".

ובר: "לפי דבריך, הסיבה שבכוח מחזיקים את הממשלה זה בגלל אחוז החסימה הגבוה, זאת אומרת שאם אחוז החסימה יהיה נמוך הממשלה הזו תתפרק. 2. תראה מה נהיה אצלנו: הסקרים כבר נהיו האורים ותומים. בבחירות האחרונות היום כמה מפלגות שהיו קרובות לאחוז החסימה בסקרים וכולן עברו".



0 תגובות